Thursday, May 12, 2011

Semua story akan terupdate di sini

Satu per satu akan aku ceritakan kepada kalian semua ok. hehe. Aku baru seja habis final exam untuk semester 3 ni. aku dapat rasakan aku xkuat untuk ambil final 2.. aku pun xtaw la. makin banyak problem aku rasa. study pun xda. sem 1 & 2 sebulan sebelum exam suda bz study.. sem ni, aku xtaw laa apa akan jadi dengan result ku nanti. sebab xda study, esok ada paper baru bz2 study, itu pun rompang-rompang. macam mana x teruk masa jawab exam.. huhh... lepas 2 paper suda lari pegi labuan. hehe. mau rehatkan minda kunu, pegi tempat baru. kesian kan, labuan pun aku belum pegi. hehe :) tapi labuan best laa. kalau mau shopping, chocolate & perfume la. murah gilakkk ! aku pun xtaw mau cakap apa suda. macam semua aku mau. nasib laa ada krisis duit masa 2. hehehe. apa-apa pun family jaja mmg sporting GILS. hehe. i like. thank to aunty sebab bawak kami jalan2.. hehe :)

 Cops Jajs.
 Sandalilang pok
 Ready for departure.
 anak gendut
 effect camera buat hitam. aha
 Us
 Missed POLICE.
 Us 
 Specky
Jump Shot. P/s : Aunty Sporting ;)

No comments: