Saturday, January 1, 2011

HAPPY 2011...

Happy new year to everyone.... How did you celebrate New Year Last Night ? Did you hang out with your friend ? Did you stay at home and saw the firework at the window? Hehe.. Everyone has their own way to celebrate this new year.. ;)

Celebrate new year ne xlaa best sangat. ntah apaa ja laa yang best kalo celebrate new year ni tmpat yang bising.. ramai orang... hmm.. smlm aq smbut new year ngan budak2 kelas ku.. ntah apaa ja kami buat.. tgk muvee... jalan2.. tp ntah ke manaa.. tp yang penting ! NO CLUBBING oke ! bkin gelik jaa pg tmpt2 bg2.. shit ! so kami tgk firework ni masa d jeselton point.. xda laa yang best sangat..

Semalam jugak, mood ku ttbaa berubah.. aq rindu diaa.. so aq msg new year.. sblm 2.. aq call dyaa tnya dyaa smbut d manaa.. dgn caraa yang xmaw melayan, aq pon malas laa.. end call.. lps dr call dya 2.. mood ku trus brubah.. malas mo smbut apaa2 lg.. sbb dyaa org 1st yg bawak aq pg smbut new year.. b4 ne, aq xpnh la ada prasaan maw smbut new year.. ntah paa ja best.. so smlm, aq t'igt dyaa.. aq xtaw laa maw buat apaa ngn relationship kami ne.. apa2 pon, aq kena jugak lupakan dia... :) u must be strong LALA...

AZAM BARU ?
apaa azam baru kamu sumaa ? mst lain2 kan azam kitaa? azam boleh d share kaa? sbb smlm ada org ckp ngn aq azam barunyaa adalah rahsia... hmm.. smlm aq da berazam.. lepas wish sumaa new year ngn sumaa org.. aq berdoa dengan azam baru aku...

1. aku maw menjadi pelajar cemerlang, teruskan...
2. aku maw buat parents aku happy ngn apa yang aku buat.
3. aku xmau menyusahkan orang lagi.
4. aku tidak akan ada perasaan dengan mana2 lelaki sebelum aq grade DIPLOMA ni.
5. aku akan cuba lupakan dia.

harap dengan azam baru kamu, semua akan jadi kenyataan.. AMIN...

I just got this word..
In 2010 I loved someone, got hurt, made countless stupid decisions and expected to much. In 2011, I'm moving on..

No comments: