Saturday, January 8, 2011

Last night, dengan perasaan yang tersangat boring, aku message dia. then dia balas. lepas 2 tiba-tiba dia muncul di chat facebook lama ku. tapi masa tuh kawan-kawan ku tengah tengok gambar kawan suda kawin. so tidak terlayan laa dia. lepas aku mau reply, tiba-tiba pulak dia offline. lepas tuh aku text la dia. kenapa offline. dia ckp tiada orang layan dia. yay ! :) aku ckp laa. sapa xlayan dia. mari aku yang layankan. sekali lagi dia balas cam mula mau marah.. then lepas tuh aku elaklah dari dia marah. aku xmau sudaah dia marah2 ni.. then message2 la ni.. adalaah cerita kami nie... lepas tuh, aku xtaw laa sama ada dia sengaja atau tidak, dia bgtaw yang gambar ku masih ada dalam simpanannya.. pasal itu pun aku hampir lupa yang dia ada simpan gambarku.. dia letak dalam locker lagi.. wahh.. happy nyaaa masa 2.. mungkin dia perasaan dia terlepas cakap dia trus cakap dia busy.. its oke, im fine with that.. tiada apa-apa mau cerita suda ni.. nnt ada story-mory aku cerita lagi oke ;)

No comments: