Thursday, March 10, 2011

Kejadian hari ini...

1stly, smpai poly aku terus pegi print assignment math & menu.. sudah la mau cepat, lepas 2 tiba-tiba, file menu dalam pendrive xda.. aik ! semalam xsilap aku suda transfer benda 2.. xpa2.. aku rush dengan kawan ku mau pg ambil quiz maths.. tp xtenang jugak mau jawab 2 quiz sebab menu 2.. aku lupakan sekejap benda tuh.. abis ja jawab quiz 2, aku cakap dengan kawanku, jam brapa kita plan mau jalan ni ? aku mau balik dulu ambil softcopy menu.. tertinggal tadi..kawan ku satu orang ni memang baik, suka tolong orang, so dia bagi pinjam keretanya then aku pon rush la balik dengan kawan2 aku ni.. aku balik niat mau transfer benda yang aku suda buat semalam, oke siap ! lepas 2 aku balik pegi poly lagi mau pegi print menu 2.. tapi suda masuk copy centre, aku check dalam pendrive, MENU......... TIADAAA !! SHIT ! kenapaa lagi xda ni ! aku sudaa transfer bendaa 2 ! lepas 2 aku bg taw kawanku, menu 2 xdaaa!  gilakk ! tpaksa lagi balik rumah ambil menu 2 pnya softcopy, sampai rumah, aku buat benda 2 pelan2... nnt ada lagi aku lupaa... oke smpai poly dengan selamat aku pon print benda 2.. ! then trus antar dengan Sir/Chef.. What a terrible day !

No comments: