Wednesday, March 2, 2011

Thank u for posting this...

Thank you my dear cousin ! the best cousin that I ever have. I'm very appreciate it that you post on you blog. Almost everyday I read your blog dear :) btw thanks to all my family and friend that wished me on my birthday yesterday. I'm very excited. Hehe. Over.. Kemarin banyak benda yang jadi masa birthdayku. Sedih ada. Happy ada..

HAPPY
1st- 9 orang yang wish aku 12am - 1st March 2011, ada jugak la belum pun jam 12 suda wish. hehe.
2nd- Kikie dia cakap dya xdapat bagi hadiah yang aku mau. Tapi dia mau bagi DIA sebagai hadiahku. TERKEJUT
3rd- Bapak & nonong datang KK. bukan sebab birthdayku la k. sbb bapakku mau buat City Scan.
4th- Birthday present.. ada 1 beg Espirit aku mau. Vintage.. Tapi c nana xmau beli kalau yang itu. buruk kunu. ikut ja la.. Beli yang lain.. Cantik jugak la.....
5th- Dinner d BabaNyonya, makan banyak... punya tekejut dorg. tension kali kn...


SEDIH
1st- Aku ingat dia la (KIKIE) orang yg 1st wish aku.. tp xda pon.. :(
2nd- Aku salah buat keputusan.. aku takut terima diaa.. aku xterima diaa.. (KIKIE) sepanjang bejalan padi 1st March tuh aku mmg xda mood.. tp aku diam seja. aku xlayan betul.. tapi lepas aku call2 dia.. dia xangkat.. dia ada msg.. msg yang buat aku sedih... masa 2 tengah beli barang bapakku... dalam kereta mmg aku menangis teruk.. tapi aku tahan sbb mau smpai tempat makan... smpai sekarang dia masih belum ada bagi respon... aku sedih... :(
3rd- Bapak & nonong pulang hari ni.. 2march.. :( tmbh aku sedih.. tambah aku ingat benda 2..
4th- ........ Xboleh fikir suda... :(( IM SORRY DEAR ! I LOVE U SO MUCH ! :((

No comments: