Thursday, April 7, 2011

Hurray or Sedih?

Ntah laa perasaan ku sekarang ni... adaa happy, ada rasa tenang, sedih pun ada. Semua pun ada.. Boleh buat ABC ni kan.. :( baru seja lepas beli hadiah untuk dia. Walaupun terlalu awal untuk bagi hadiah 2 dengan dia. Tapi aku awalkn jugak.. Satu, sebab dia mau balik Shah Alam suda.. Kedua, sebab aku pun mau balik kk sudaa next week. Ketiga, mungkin nnti aku xda masa lagi mau beli sebab aku time 2 tengah bertempur dengan Peperangan Final Exam. So, aku beli kan la apa yang aku rasa aku mampu. Itu pun duit mum. Xda suda duit. Terpaksalah kan? aku belikan perfume Playboy & Body Spray Playboy jugak... Wangi laa jugak.. Aku sukak bau perfume 2 :) Mungkin aku xkan ada peluang suda mau jumpa dia & dia pakai perfume 2.. :( apa boleh buatkan? orang suda benci, apa boleh buat.. xkan mau paksa dia suka balik kan? Apa-apa pun, semoga dia happy bila balik Shah Alam nnti.. Sedih seja ingat2 memori lamaa kan? :(

Happy Birthday to You...
Semoga Panjang Umur,
Dimurahkan rezeki... 
Aku mungkin xdapat wish lagi lepas ni,
KAU memang xtunggu aku wish kau kan? 
Xpa laa.. aku wish sendiri pun xpaa :(
Take Care Dear...

No comments: