Monday, April 11, 2011

No title

Xtaw dimana mau mulaa crita ni.. cer cite cer cite... :) xtaw ba d mana mau mulaa ni.. Eee.. Aku sedih betul bila dia mau balik shah alam suda. Even kami jumpa sekali seja, tapi aku hargai. Aku rindu dia. Aku xtau apa mau cakap dengan dia. Aku malu. Dia pun macam xmau cakap dengan aku. Malam2 begini la aku xsuka sendiri-sendiri. Ada seja yang aku ingat pasal dia. Aku pun xtaw. SAKIT! Bila la berakhir benda ni.. :( Aku xsanggup suda.. Aku memang mau hantar dia pegi airport, aku tanya adiknya.. Tapi adiknya cakap mum & abangnya hantar dia. So, aku xdapat la buat apa-apakan? So, aku pun diam ja la.. Message dia pun x. Aku cuma harap hadiah yang aku bagi 2 dia bawa. Lepas 2 Kak Salmah message [bestfriendnya] dia ajak pegi airport. Aku baru seja baringkan diri lepas ambil adikku. Terus ambil beg & terus masuk kreta. Terus meluru pegi tanjung batu.. Memang aku rasa xsempat, sebab masa 2 suda jam 5.30pm. Flight nya pukul 630pm. Dia boarding mesti dalam pukul 6 kan? Aku punya laju bawak kereta.. Aku xnampak la meter kreta, kalau aku nampak sure aku terkejut jugak.. Then, kami smpai 8minit before 6pm.. Terus naik atas & ingat mau buat surprise.. Tapi dia 1st nampak aku.. Aku xsangka aku boleh sampai di sana untuk tengok muka nyaa.. Aku xda pun bercerita dengan dia.. Dia xka rasa terkilan? Aku sampai sana semata-mata mau jumpa dia.. Tapi xpala.. Yang penting aku jumpa dia.. Tengok muka nya untuk kali kedua dalam masa 1tahun lebih xjumpa diaa.. Ya Allah.. sedihnyaa aku... :( Aku rindu diaa... :(( Dia habiskan masanya dengan family nya, kak salmah jumpa kawannya, aku sendiri-sendiri layan perasaan. Time dia mau boarding, dia ada tengok aku & signal dia mau masuk, aku jumpa dia & salam tanpa aku sedari aku cium tangannya.. Macam biasa aku buat lepas jumpa dia. Benda 2 secara xsengaja.. Bukan di buat-buat.. Tapi dia persoalkan jugak? "Asi ka dia salam cium tangan?" Dia message kak salmah begitu? Cuci laa tangan 2 kalau benda 2 kau jijikkan? Apa-apa tentang aku memang kau xsuka kan? Tapi aku memang xpaham! Apa yang kak salmah cerita, dia mac tanya2 kabarku... aku xpaham! aku xda hp ka dia boleh message, dia boleh call.. Dia boleh ba. Tapi kenapa dia xmau? Kenapa? Aku xfaham baaaa kie! Kenapa mesti kau mau seksaa aku? Kenapa? Teruk betulka aku? teruk kaa?? :(( Xpa la.. aku akan tetap bertahan sejauh mana yang aku boleh.. Kau tengok aku kuatkan? Memang luaran tengok laa happy.. Dalaman? Kau tau kaaa? AKu xkuat ba mau hadapi ni sendiri2... aku xkuat.... Kenapaaa benda ni mesti jadi dengan kita? Kenapaa? Kenapa aku jumpa kau? Kenapa kau cari-cari aku dulu? Kenapa? Kenapa kau xsama macam lelaki lain aku boleh lupa sekelip mata? KEnapaa?

No comments: