Friday, February 11, 2011

Corak Hidup

semua persoalan yang aku inginkan, semua suda terjawab. Aku mhrpkan lebih tnang dari sebelum ini. Walaupun jawapan yang diberikan aku mharapkan sebuah harapan. Tetapi sebaliknya.. Mungkin ini yang terbaik untuk kami.. seperti yang dia katakan, bahagiakan diri masing2 sbelum beri kebahagiaan dengan org lain. Betul jgk.. aku merasakan sangat bebas sekarang, sebab aku suda tau apa yang ada dalam hatinya buat masa sekarang, dia memang mengharapkan kali kedua, tetapi kalau benda tuh datang sebagai satu bonus, kalo tidak, terima dengan hati terbuka. benda tuh ja aq pegang sekarang, cuma aku bingung, untuk membuat corak itu semula, adakah aku perlu selalu muncul dalam hidupnya atau hilang serta merta? Aku takut, kalo aku selalu muncul, akan menyakitkan orang lain..

No comments: