Wednesday, February 2, 2011

Happy nyaa diri ini bagaikan di awangan..

Ya Allah... Happy nyaa aku.... aku ingatkn semuaa nyaa berakhir.. tetapi, aku merasakan ia akan kembali seperti dulu lagi... dia tidak boleh kehilangan aku.. itu yang aku boleh katakan sekarang.. memang diaa tidak terus terang.. tapi, dia ada cakap, "jangan hilang lagi... " lepas dia cakap 2, dengan tiba-tiba, air mata dengan derasnya jatuh... kenapaa? aku terharu? yaa... memang aku sangat terharu.. lamaa sudaa aku tidak rasa macam begini.. selama ini, aku ja yang cari dia.. lepas aku nekad tidak cari dia, diaa yang cari aku, dan cakap macam 2.. the last word, dya suru cakap apa-apa ja yang ada di kepalak ku.. sememangnyaa dalam kepalak ku tiada yang lain selain diaa.. dan aq cakap.. I MISS U... Ya ALLAH... rindu nyaa aku dengann diaaa... tersangat2.... aku tidak sangkaaa dia akan cari aku... :( airmata kini mengalir lagi... airmata gembiraa kot... :)

No comments: