Friday, February 18, 2011

Detik-detik...

huh... tetiba plak aku rasa sedih... ;( sekarang aku countdown to my birthday... mungkin aku countdown sendirikan? hehe. sebab aku xda pon letak d fb aku punya beday.. so xda sapa yang tahu.. :) sengaja ja tuh ku mau tengok sapa yang betul2 ingat bedayku.. mungkin aku bukan laa adik bradik yang paling disayang dalam familyku... bukan MUNGKIN ! SUDAH SEMESTInya aku bukan yang terbaik dalam familyku.. dan mesti dorang xtaw apa yang aku requestkan? hehe[sedih]..yalaa.. cam c nonong d taw apa dya maw.. so dya dapatlah apa dya maw... :) aku?? jangan la berharap sayang... xpala.. aku suda biasa pun dengan semua ni... bukan lah mau cakap pilih kasih... tapi aku bukan laa jenis yang mintak-mintak... huhhhh..... sedihhhhnyaaaaaaaaaaaaa...... :((

No comments: