Sunday, January 8, 2012

All about Entry

Assalamualaikum,

Baru ja tebaca semua entry dalam blog ne. kerana terlalu boring aku pun buka la semua entry. sebab aku mau letak achieve di dalam blog ne. lepas suda edit, aku pun rasa macam mau baca pula entry2 yang lama dulu sebab maw tengok cara-cara buat blog dulu kan. rasa lucu juga la baca entry yang lama dulu. xterasa pula aku start buat blog pada 2008. Masa aku habis spm dulu. sekarang aku suda semester 5 di Politeknik, Agak lama juga tu kan? hehe. boleh tahan la. benda ni ja kali yang bertahan dengan aku. semua pasal aku ada di dalam blog ne. siapa-siapa yang rajin baca dari awal maka dia akan tau la siapa aku sebenarnya. hehe. perut sekarang tengah sakit. mau masak malas, mau jalan malas. semualah malas. itulah lala seorang yang pemalas. untuk syg : ADAM. kalau baca blog ney dari awal jangan fikir sembarang. semua tu kisah-kisah lama. kalau baca harap fahamlah suda k? I love u always k. Just believe in me. :)

7 comments:

ADAM JAMIL said...

I believe in you Neyy....I love u

Niena Han!naH said...

wewittttt... mcm kmu.. ehehhehehe Semoga always bahagia.. InsyaALLAH

ADAM JAMIL said...
This comment has been removed by the author.
ADAM JAMIL said...

hehe....AMIN...tq Niena...

nadyazgal said...

uwekk maw munta. haha

ADAM JAMIL said...

hahaha.....napa nadyazgal?

lalatarrio said...

hahaaa. sot !