Wednesday, January 18, 2012

Pray for Arwah Adik Ahmad Raif Nufail. الْحَمْدُ لِلَّهِ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

Assalamualaikum,

Saya dikejutkan apabila buka twitter untuk memulakan tweet, tapi banyak yang post pasal adik ni. Minta maaf saya xtahu pun cerita adik ni. Tapi saya search-google, dapatlah serba sedikit tentang adik nie. Sebelum ni, dia menderita kerana Kerosakan Otak, mungkin sebab otak tak dapat berfungsi dengan baik. Yang saya baca begitulah orang ramai katakan.Saya hanya baru mengetahuinya dan sama-sama kita mendoakan dia bahagia di-Sana. -Al-Fatihah-....



Gambar Arwah Adik Raif Nufail.-Al-Fatihah-..



Sedikit sebanyak berkata tentang arwah. 

Bersama-sama kita mendoakan dan berharap adik yang kuat ini akan ditempatkan dengan orang yang beriman. Allah loves him, so he take him away from us and bring Raif to him. Raif we loves u. 

الْحَمْدُ لِلَّهِ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

No comments: