Saturday, January 7, 2012

All about movies

Assalamualaikum,

Tak tau apaa mau bagi tajuk entry ni. Mau cerita-cerita pasal apa-apa yang aku lakukan. ;) Baru tadi aku tukar music untuk Blog kesayangan Nabila ne. aha. Kali ni aku masukkan video OST Ombak Rindu. Ombak Rindu ne bagaikan satu fenomena lagi. Sampai sekarang masi hangat diperkatakan. Tentang wataknya, tentang pelakonnya, tentang jalan ceritanya dan banyak-banyak lagi la kan. Semua orang mesti suda tengok Ombak Rindu kan? Ost da femes, Movie da femes, pelakon memang da femes da. makin bertambah femes lagilahkan. hehe.

Sekarang ni mau cerita pasal Drama Gemersik Kalbu pulak, drama ni best laa jugak. Sekarang tengah main di TV3. Boleh tahan dapat layan jugak laa drama ni. hehe. Cuma mau cerita pasal Ost nya ne. Cam geli dengar ditelinga ni. So annoying ba katakan la. Ost lain ok la, cuma pasal Ost yang Aqasha nyanyi tu, Tajuk Obsesi. macam geli-geli ditelinga ne. banyak laa lagi best ngn drama ni. Kekurangan pasal Ost tu ja laa. Macam Juri tetap pulak aku ni kan. tau-tau ja bagi komen. Aku bagi comment sebagai seorang penonton la kan. Rajin ja aku ni update blog sejak dua menjak ni. Assignment pun xjalan jugak ni. Ok la. Itu sahaja dari saya. Bye.




Ombak Rindu yang diadaptasi dari Novel.


Novel Ombak Rindu.


Selamat mendengar Ost yang saya katakan tadi. Pausekan music di sebelah kanan anda dan Playkan Video di atas ini. Sekian.

Assalamualaikum

No comments: