Thursday, January 19, 2012

HafizZainal's Contest - Senyuman Mahal II

Assalamualaikum,

Sebelum memulakan pembelajaran, baru ingat saya nak join plak contest Hafiz Zainal ni. Hehe. Macam best la plak kan. ;) Contest ni sesape pun boleh join jugak kan? Yang penting ikut rules yang telah dibagi tu la ok? Sesiapa yang suke bergambar-gambar tersengih mengih tu macam saya ni. Marilah join sesame ;)

1. Buat satu entry yang bertajuk 'HafizZainal's Contest-Senyum Mahal II' - Im Done*


2. Letak banner contest ni di dalam entry anda and make sure link kan terus ke contest ini '- Im Done*






Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Contest ni. Silalah Click Click gambar tu yerr..



3. The most important thing is korang kena letak pic korang yang SENYUM. Tak kiralah banyak mana. :) Hafiz akan pilih yang terbaik :)
~ Aku letak 3 gambar kot. kalau aku rajinlah kan? hehe. saje je buat banyak pilihan ann. mana la tau boleh menang. ahaaks. perasan sangat.


 First
Second
Third.

4. Jawab soalan ini dengan dengan ringkas. Simple-simple je. Nak buat 1 ayat pun boleh jugak. Jangan buat karangan panjang2 sampai boleh buat novel suda. Haha.

i-Ceritakan kenapa anda rasa gambar senyuman anda ini adalah senyuman mahal? Saya rasa senyuman ini adalah paling mahal kerana paling ikhlas kot. aha. xderlah. Setiap orang mempunyai kemanisan sendiri  dalam senyuman rite. So, saya rasa saya pun ada kemanisan dalam senyuman ni ;)

ii- Kenapa anda berminat utk join contest nie ?
Sebab I minat. Banyak kot gambar yang menarik dan yang senyum menyum ;) Suka senyum kot. dah diberikan pancaindera untuk senyum, kita senyumlah kan? 

iii- Apa 1st impression korang terhadap org yg pakai braces ?
Orang pakai braces ni seorang yang berani dan cute ! Berani sebab, pasang braces tu bukan senang-senang, kena demam-demam untuk tahan sakit. Saya tahu sebab ada seorang Cousin saya pernah gunakan braces. Comel sebab, kalau dorang senyum, gigi diorang ada berlian :) Kilat-kilat gitu ;P

5) Sebagai yuran contest nie, kene la follow my blog and "like" my fanpage utk sentiasa update dengan perkembangan contest nie. *Already*




6) Jangan lupa utk letakkan link entry korang dekat ruangan comment entry nie, so senang la Hfz nak menilai entries korang yg sudi join =) *DAH SIAP ENTRY AKAN KU TINGGALKAN LINK*



7) Lastly, just tag 3 org rakan bloggers korang and make sure dorang taw yg dorang telah di tag ok . Barulah meriah. hehe :) *DONE*


Fuhh... lama jugak buat entry ni sebab nak menjayakan entry ni saya sanggup. hehe. sekarang tengah hurry untuk pergi airport. bye. harap-harap Encik Hafiz dapat baca la entry saya ni kan? ;)

No comments: