Saturday, January 14, 2012

Last night........

Assalamualaikum,

Semalam tengah syok-syok tengok tv *Night at the museum* dan online. TUP. Black out, so kawan-kawan semua terkejut. AKu relax jak lah. Online di hp lagi la kalau x boleh online di laptop. So ada kawan ni, niena, ketakutan dalam dapur, so aku torchligtkan lah dia dalam gelap aku pun berjalan sambil menerangi jalan menggunakan hp. Then kami semua ada di ruang tamu. Selepas tu, hidup elektrik, then mati lagi. What going on with the terminal. Relax jak lah. Then semua pun stress, rasa mengantok lagi. Semua masuk dalam bilik yang gelap, (memang gelap pun selalu, bulb da mati. haha). Semua ambil posisi masing-masing. Then, ready untuk tidur. Aku rasa semua sudah terlelap. Lepas tu aku pulak xboleh tidur. huhhh... Tiba-tiba ada bunyi 'TOK TOK TOK'. Aku biarkan sebentar mungkin salah dengarkah kan. Sebab ada satu lagi kawan keluar tadi. Tapi lupa tnya dia balik ka tidak. Then dengar lagi bunyi 'TOK TOK TOK' aku pun fikir, ohh Jaja lah ni. Aku pun buka pintu, aik, xda. Ohh, memang salah dengarlah tu. Masuk bilik lagi. Baring ja, terus dengar lagi bunyi tu, OMG! Biar jak lah. Kalau dia balik mesti dia call tu. Aku abaikan jak lah bunyi-bunyi tu. Sampailah terlelap.. ~


Assalamualaikum....

No comments: